Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Costello Moderator

|
Geplaatst: 06-02-2009 18:52:21 Onderwerp: Publiekslieveling wil bij Anderlecht blijven |
|
|
Citaat: |
Jelle Van Damme wil langer bij Anderlecht blijven. De verdediger heeft dus geen zin in een Russisch avontuur bij Rubin Kazan. "Ik ben hier gelukkig, meer nog, ik wil graag mijn contract verlengen", zegt Van Damme.
Van Damme heeft nog een contract tot 2011 in het Astridpark. De linksachter revalideert van een enkeloperatie.
In zijn beginperiode had Van Damme het moeilijk bij Anderlecht, maar na een tijdje groeide hij uit tot de publiekslieveling. |
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Woutrrr Moderator
|
Geplaatst: 07-02-2009 00:17:17 Onderwerp: |
|
|
ik denk dat jelle van damme trouwens niet voor niks uitgegroeid is tot een van de boegbeelden van de club. hij is een van de weinige spelers die volgens mij de ploeg echt op sleeptouw kunnen nemen in moeilijke periodes. het is ook een zeer regelmatige speler. ik ben blij dat hij niet getekend heeft voor het russisch avontuur. "onze" jelle is voor anderlecht meer waard dan 'enkele' belachelijk vele russische roebels. Dat Van Damme maar lang genoeg bij Rsca blijft! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|